Biznis

Godina jubileja: Klas slavi 120. godina postojanja i 50. rođendan Zlatnog pudera

Ova godina jedna je od najznačajnijih za lidera bh. prehrambene industrije, kompaniju Klas. 120. godina postojanja i dugogodišnjeg povjerenja potrošača i društvene zajednice, slave pod motom „Ljubav koja traje, zlata vrijedi“ jer i najpoznatiji brend ove kompanije, Zlatni puder proslavlja svoj 50. rođendan. Brend Zlatni puder, kroz godine postojanja, prepoznat je kao najčešći izbor svih onih koji cijene kvalitet. Brašno rađeno od najkvalitetnijeg dijela zrna pšenice, ima posebno mjesto u domovima svih potrošača u Bosni i Hercegovini ali i šire.

„ Ljubav pokreće svijet, a svijet pokreće ljubav. Tako i Klas kompaniju već 120 godina pokreće ljubav ka pripremi najboljih proizvoda i očuvanju bogatstva recepata naše kuhinje. U Klas proizvode utkana je bosanskohercegovačka tradicija. Uz naše proizvode odrastale su, a i dalje stasavaju nove generacije jer smo neraskidivo povezani sa našim potrošačima“ – ističe Madžid Avdagić, direktor kompanije Klas.

PROČITAJTE I:   Vlada ZDK odobrila 1,1 miliona KM podrške razvoju konkurentnosti privrede

Istina je da je teško zamisliti pripremu hrane najbogatijih okusa i mirisa bez Klas brašna, tjestenine, pita, somuna ili jufke. Ovi proizvodi godinama su sastavni dio trpeza domaćinstava u cijeloj Bosni i Hercegovini ali i u zemljama regije i svijetu. Klasovi proizvodi postali su sinonim za BiH i najčešći su izbor prilikom kupovine poklona za one kojima želimo predstaviti našu domovinu.

„Poznato je kako je kvalitet naših brendova; Klas brašna, kolača, tjestenina, jufke, hljeba, koditorskih proizvoda prepoznat i više puta nagrađivan mnogobrojnim priznanjima u Bosni i Hercegovini i inostranstvu. Zato su naša najveća snaga uvijek bili uposlenici, koji su nesebično dijelili svoje znanje i ulagali u kreiranje Klas proizvoda. Tu su i naši potrošači s kojima skupa slavimo ovaj bitan jubilej uz želju da kroz njihove domove mirišu naši proizvodi još mnogo godina“ – navodi Avdagić.

PROČITAJTE I:   Ekonomsko osnaživanje žena žrtava nasilja

Iz ove kompanije ističu kako povjerenje potrošača, kupaca i društvene zajednice koje su godinama gradili, smatraju svojim najvećim uspjehom. Primjenom savremenih tehnologija u proizvodnji i ulaganjima u inovacije, Klas je danas moderna kompanija spremna za najveće izazove i novih 120 godina.