Kako su izvijestili iz HŽ Putnički prijevoz “s obzirom da su uoči prošlogodišnje turističke sezone održavani razgovori između ŽFBH i HŽPP-a o mogućnostima uvođenja sezonskih vozova između Sarajeva i Ploča, HŽPP je u novom voznom redu u plan stavio vožnju sezonskih vozova te će se ponovno pokrenuti razgovori s ŽFBH o mogućnostima i interesu putnika za potencijalno uvođenje sezonskih vozova”.

PROČITAJTE I:   VIDEO+FOTO: Uoči Kurban-bajrama - Preporuke IZ u BiH, Agencije za certificiranje halal kvalitete i INZ-a u vezi klanja kurbana, zbrinjavanja mesa i otpada

U HŽPP-u su se, istina, ogradili kako će se pri donošenju konačne odluke “uz komercijalne i tehničke uslove, voditi računa i o pandemiji koronavirusa”.

Ova vijest zasigurno će obradovati sve ljubitelje putovanja željeznicom, piše Rogotinski portal.

Prekidom putničkog prometa u decembru 2013., iako je prevoz tereta nastavljen, tada je bila završena priča koja je trajala više od 120 godina, jer je prugu od Sarajeva do Ploča započela Austro-Ugarska, nastavila Kraljevina Jugoslavija, a završila SFRJ.

PROČITAJTE I:   OBJAVLJENA PROGNOZA DO 12. JULA: Evo kad nam stižu kiša i grmljavina

Pruga je bila izgrađivana u više etapa i bila je jedan od najvećih prometnih i infrastrukturnih projekata prošlog stoljeća. Dugačka je gotovo 200 kilometara, sa 27 željezničkih stanica, 71 mostom i 106 tunela. Tuneli su dugački oko 37 kilometara, a među njima je, s preko tri kilometra, najduži Ivan, tunel prokopan kroz istoimenu planinu.